Produkty pro klimatizace plynu (36)

Chladič recirkulace výfukových plynů

Chladič recirkulace výfukových plynů

Chladič EGR, vyvinutý ve spolupráci s našimi zákazníky pro motory s nízkou a střední rychlostí, zajišťuje, že recirkulované výfukové plyny jsou smíchány při co nejnižší možné teplotě se vzduchem pro proces spalování. Chladiče EGR jsou nezbytným prvkem systémů EGR pro příští generaci motorů, které již nyní splňují budoucí směrnice o emisích IMO (Mezinárodní námořní organizace), EPA (Agentura pro ochranu životního prostředí USA), EURO atd. Vyvinuli jsme různé projekty chladičů pro nejrůznější potřeby chladičů EGR pro motory 2 a 4 takty. Patentovaný design pro systém EGR s vysokým tlakem pro motory 4 takty umožňuje chlazení výfukových plynů, z nichž některé dosahují teplot nad 700 °C, až na 50 °C.
Výměník spalin - Patentované návrhy pro systémy recirkulace spalin

Výměník spalin - Patentované návrhy pro systémy recirkulace spalin

Výměník EGR, vyvinutý ve úzké spolupráci s našimi zákazníky pro motory střední a nízké rychlosti, zajišťuje, že se výfukové plyny recirkulace mísí při co nejnižší teplotě se vzduchem během procesu spalování. Výměníky EGR jsou klíčovým prvkem systémů EGR pro příští generaci motorů, které již splňují budoucí emisní směrnice podle IMO (Mezinárodní námořní organizace), EPA (Agentura pro ochranu životního prostředí USA), EURO atd. Pro různé požadavky výměníků EGR pro dvoutaktní a čtyřtaktní motory jsme provedli různé návrhy chladicích systémů. Patentovaný design systému TEG s vysokým tlakem pro čtyřtaktní motory umožňuje ochlazení výfukových plynů, z nichž některé přesahují 700 °C, až na 50 °C.
CHLADIČ PRO RECIRKULACI VÝFUKOVÝCH PLYNŮ - Přizpůsobená řešení s certifikovanou kvalitou

CHLADIČ PRO RECIRKULACI VÝFUKOVÝCH PLYNŮ - Přizpůsobená řešení s certifikovanou kvalitou

Chladič recirkulace výfukových plynů (EGR), vyvinutý ve úzké spolupráci s našimi zákazníky pro motory s nízkou a střední rychlostí, zajišťuje, že recirkulované výfukové plyny se mísí při co nejnižší možné teplotě se vzduchem pro proces spalování. Chladiče EGR jsou nezbytným prvkem systémů recirkulace výfukových plynů pro další generaci motorů, které již splňují budoucí emisní směrnice podle IMO (Mezinárodní námořní organizace), EPA (Agentura pro ochranu životního prostředí USA), EURO atd. Vyvinuli jsme několik designů chladičů, které vyhovují různým požadavkům na chladiče EGR v dvoutaktních a čtyřtaktních motorech. Patentovaný design čtyřtaktních motorů se systémem EGR s vysokým tlakem umožňuje chlazení výfukových plynů, z nichž některé mají teplotu přes 700 °C, až na 50 °C.
Tepelný výměník spalin - Využití odpadního tepla

Tepelný výměník spalin - Využití odpadního tepla

Tato nová přídavná součást našeho produktového portfolia je kompaktní výměník tepla vyrobený z vysoce legované nerezové oceli, který dokáže zvládnout teploty až 550 °C. Jeho modulární a kompaktní design ho činí extrémně univerzálním a snadno udržovatelným. Náš výměník tepla pro spalin byl navržen tak, aby obnovoval teplo ze spalin produkovaných například spalovacími motory používanými v kombinovaných teplárnách a elektrárnách. Výměník tepla přenáší teplo ze spalin na kapalinu (vodu nebo roztoky vody a glykolu). Když se tato kapalina zahřeje, může být použita v systémech centrálního vytápění; k předohřevu vzduchu v spalovacích komorách pecí a turbín; k sušení uhlí, celulózové hmoty, dřeva a dalších materiálů, stejně jako k výrobě elektřiny pomocí Rankinova cyklu.
CoRRect air 26 ALVA

CoRRect air 26 ALVA

CoRRect air 26 ALVA: Osvědčený také s HLAS filtračním systémem
Auto Klimatizace U Nabíjecí Hadice Velkoobchod - Náhradní Díly pro Chladivo

Auto Klimatizace U Nabíjecí Hadice Velkoobchod - Náhradní Díly pro Chladivo

AC U NABÍJECÍ HADICE: Hadice pro nabíjení R134A používá hadice z gumy a nylonové pryskyřice, které jsou odolné proti korozi, mají odolnost vůči kapalinám, vysokému tlaku a zajišťují trvanlivost a dobré utěsnění vzduchu. Maximální pracovní tlak je 500 PSI a tlak při prasknutí až 2500 PSI. Celková délka je 19“, ideální pro snadný přístup k sacímu servisnímu portu klimatizace, například konektor klimatizace je přímo nad vaším motorovým prostorem. MĚŘIČ NABÍJENÍ CHLADIVA: Přímo uprostřed hadice pro dobíjení chladiva se nachází manometr nízkého tlaku klimatizace s měřicí škálou 0-100 PSI / 0-7 kg/cm2. Je vybaven kovovou měřicí deskou, barevně kódovanou měřicí škálou pro označení stavu tlaku s NÍZKÝM PLNÝM UPOZORNĚNÍM NEBEZPEČÍ. Snadno se sleduje tlak na nízkotlaké straně automobilové klimatizace, aby se zajistilo přesné dobíjení R134A. KOVOVÝ RYCHLOUPÍNACÍ KONEKTOR A OTVÍRÁK NA KANYSTR: Na jedné straně je kovový rychloupínací konektor s přesným zacvakávacím zámkem a protiskluzovým kroužkem, snadno se připojuje a odpojuje. SKU:THMB187US19279 Model:JT014S1 Hmotnost položky:5,3 unce